fbpx

Online marketing, ahogy én szeretem

Szerző: Zsuzsi Közzétéve:

Mi köze a desszertnek az online marketinghez?

Hát elég sok…

Kezdjük ott, hogy a jó desszerthez is kell a megfelelő recept, a minőségi, szuper alapanyagok, a jó eszközök, idő és a legfontosabb: szív, mert enélkül egy desszert sem lesz olyan, mint amilyennek szeretnénk.

A jó online marketing is ilyen: legyen egy cél, feladat, termék, amit fel kell építeni, el kell adni, ehhez ismerni kell a kommunikációs eszközöket, amiket használni szeretnék, kell idő, mert azonnal elérni sikert lehet, de hosszú távon nem lesz kifizetődő, majd pedig a legfontosabb, a szív: a vásárlóidhoz a hasukon kívül a szívükön keresztül vezet az út… bizony…

Számomra ezért igazi művészet az online marketing, mert műalkotásokat, igazi desszerteket kell létrehozni napról napra, és bár vannak időszakok, mikor az a desszert nem úgy sikerül, de akkor át kell nézni, hogy mi volt a hiba, hol csúszhatott el a dolog, és újra kell próbálni.

Pontosan ezért nem hiszek a gyors megoldásokban, az azonnali sikerekben… nem igaziak, nem hitelesek.

Az online marketing is hosszú távon lesz kifizetődő és finom, nem lehet azonnal gyors és folyamatos eredményeket elérni, hiszen – bár instant világban élünk, mindent azonnal megkaphatunk – mégis a sikerhez hosszú hónapok, sőt évek kellenek. Példaként hadd mondjam el, hogy egy weboldalt készítettem a férjemmel 2019. tavaszán, induláskor a Google találati listájának kb. 8-9. oldalán volt, jelenleg az első helyen áll úgy, hogy nem tereltünk fizetett forgalmat oda, csupán az organikus forgalomra bíztuk a weboldal sorsát.

Én ezért szeretem az online marketinget, mert ahhoz, hogy azt valaki jól csinálja, kell tudás, kell tapasztalat és kell sok-sok sikertelen desszert, sok-sok sikertelen kampány, akció, hirdetés, mert ebből lehet csak tanulni! Hidd el, én tudom, napról napra tanulom én is az online marketinget, és adom át azoknak, akik szintén a hosszú távú sikerekben hisznek!

Kategóriák: online marketing